woensdag 1 juni 2011

Kaarten gemaakt en een paar TIPS

Voor mijn schoonmoeder mocht ik een aantal kaarten maken "met niet te veel gedoe" er op.
Ook vindt ze 3D plaatjes mooier dan stempelafdrukjes.
Ik ben dus lekker aan het knippen geweest met 3D en Piramide plaatjes, ik blijf het leuk en ontspannend vinden!
Op sommige kaartjes zie je geen tekst, die plakt skoanmem er zelf op.








Op het derde kaartje zie je een labelstansje.......met het draaien van die label door de
Cuttlebug is mijn trouwe appelgroene vriendje uit elkaar geknalt, na ik geloof 4 jaar
trouwe dienst.
Van mijn lieve Sipke heb ik de Vagabond kado gekregen, wat een luxe is dat.....

Ik was zaterdag dus in Drachten en nam ook even een kijkje in BoekenVoordeel!
Prachtige stempelsets voor 3,99!!
 Aquamarkers voor een HEEL LEUKE prijs!
En nog meer hobbyartikelen die niet duur zijn!!

I

 

1 opmerking:

Hanny zei

Wat heb je mooie kaarten gemaakt Grytsje, ik gebruik de laatste tijd ook wel weer eens een 3D plaatje.

Groetjes Hanny.