maandag 6 juni 2011

Een heerlijk weekend gehad

Mijn lieve vriendin Anneke is het afgelopen weekend bij mij geweest om te freubelen, kletsen en sjoppen.
Wat hebben we het altijd gezellig en wat gaan die dagen snel voorbij.
We hebben ontspannen zitten freubelen en ik heb zowaar 5 kaarten gemaakt.
Ik laat er nu 3 zien, 1 kaart is mooier om op de foto te worden gezet en de andere moet ik nog even wat aan doen.
An.......als je dit leest: nogmaals bedankt voor je gezelligheid en vriendschap!!!!!



 

2 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige kaarten Gryts!! En fijn dat je zo genoten hebt daar kan je dan wel weer even op door hé =D

xxx Lia

Wil zei

wat een prachtige kaartjes Gryts .Het is altijd fijn om samen te kunnen knutselen.Daar kan je weer even opteren meisje.Leuk dat jullie het zo gezellig gehad hebben