donderdag 5 januari 2012

Zooooooooooooooooooooo, daar ben ik weer

het is alweer een hele tijd geleden dat ik heb geblogt.
Nadat we een nieuwe pc hebben gekregen en Sipke als verrassing ook een nieuwe printer/scanner had meegenomen was ik de kluts enigzins kwijt.
Ook had ik het erg druk met het maken van kerstkaarten en kerstkadootjes dus nam ik de tijd ook niet om met de scanner bezig te zijn.
Maar volgens mij heb ik het licht nu gezien en weet zo ongeveer hoe het allemaal werkt.
Ik heb zonet een kaartje gescant en ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien op mijn blog.
O ja, ik heb een heleboel kerstkaarten gemaakt, ook veel kerstkadootjes dus heb niet stil gezeten.
Sinds een paar weken heb ik Distress inkt in huis en ik heb veel geoefend met kleuren.
Het stempelafdrukje op deze nieuwjaarkaart is met Distress inkt gekleurd.





1 opmerking:

Hanny zei

Wat een super lief kaartje Grytsje!

Groetjes Hanny.