maandag 14 maart 2011

Hier ben ik weer even

om jullie te laten zien hoe goed het met me gaat!!
Ik lig hier heerlijk lui te zijn op de benen van Sipke. Hij ligt altijd met de benen op de tafel en daardoor heb ik heeeel veel ligruimte.
Aanstaande woensdag ben ik hier al weer 4 weken en ik heb het gevoel dat ik hier al veel langer ben.
Mijn kattenbuik begint al ronder te worden, vrouwtje heeft me extra eten gegeven en ik ben daardoor echt lekker in mijn kattenvel gaan zitten.
Hier ligt veel speelgoed voor katten op de grond en ik kan me daar heel goed mee vermaken.
Ook zit ik graag op de vensterbank naar buiten te kijken.........oooooooooo wat wil ik graag naar buiten!!!
Vrouwtje heeft me 2 weken geleden naar buiten laten gaan, en ik heb echt genoten, maar het duurde haar veel te lang voor ik weer thuis kwam en ze heeft me opgespoord en vanaf toen mag ik er niet meer uit...ik moet nog een paar weken echt aan dit huis wennen.........
O ja, ik heb al 2 bloempotten en een vaas van de kast gestoten, echt per ongeluk hoor!!!
's Nacht slaap ik in de bijkeuken in mijn mand...alhoewel ik liever in de kamer op de bank zou liggen.
's Morgen heb ik een "vlieguurtje", ik race dan van de voorvensterbank via de stoel en bank naar de achtervensterbank.....zoeffffffffffffffffffff en dan weer terug, en dat is geweldig om te doen.
Ik moet wel voorzichtig doen want die lantaarns op de vensterbank staan er erg gevaarlijk....vrouwtje zou ze er eigenlijk weg moeten halen.
Ik ga nu even naar de garage, zag dat de bijkeukendeur open staat, en in de garage kan ik lekker klimmen.....op de werkbank, kastje en daarna op een fiets...........en dat moet ik ook weer een beetje met beleid doen, want het zijn nieuwe fietsen geloof ik........
O ja, de foto is door Sipke gemaakt terwijl ik daar dus zo lag, en ik had echt geen zin om mijn ogen open te doen....maar ik vind mezelf er echt goed uitzien....

4 opmerkingen:

Mieke zei

Whahahaha, gweldig je verhaal. Helemaal super. Fijn dat ie het zo goed naar zijn zin heeft bij jullie. Zo te horen is het wel een kleine boef. Geniet er maar lekker van hoor.

XX mieke

Hanny zei

Grytsje weer zo'n mooi verhaal. Fijn dat het zo goed met hem gaat.
Geniet er maar van.

Groetjes Hanny.

Wil zei

Hallo Grytsje
wat heb een prachtige poes hij ziet er prachtig uit.
Wat een schitterend verhaal je kan wel een boek gaan schrijven ik zag alles voor mijn afspelen zo als die door de kamer rent.
Geniet lekker van je nieuwe boefje

knuffel Wil

Geertje zei

Net wat Wil zegt, ik zie het helemaal voor me en je moet een boek gaan schrijven.
Ik was net even jullie kat toen ik dit las.
Je hebt TALENT Grytsje.
Geniet maar lekker van dit lieve dier.

Groetjes Geertje,