donderdag 16 december 2010

Puzzelen.....

Een poosje geleden kwam ik een prachtige puzzel tegen, een legpuzzel.
Een Wasgij puzzel.......als je het woord wasgij van achteren naar voren leest, lees je Jigsaw.
Deze puzzels zijn een beetje mysterieus. Want je ziet de afbeelding op de doos staan.....maaaaaarrrrrrrrrrrr dat is niet de echte afbeelding.
Door hints moet je er achter komen welke afbeelding je uiteindelijk puzzelt........een puzzel in een puzzel.
Ik  heb hem vorige week gelegd en ik was zo benieuwd welke afbeelding ik te zien zou krijgen.
En ik vond het heeeeeel erg grappig.
Freubelen doe ik momenteel erg weinig, ik zit niet zo lekker in mijn vel. Pijn aan schouder en nek, doof gevoel in vingers van de rechterhand, en de medicijnen die ik slik maken me een beetje ziekjes, misselijk en zo.
Maar het freubelen ligt na de kerstkaarten maak produktie wel vaker stil, dus ik zoek andere dingen om me mee te vermaken.....puzzelen dus.


De foto's zijn niet zo duidelijk, maar ik wou ze toch even plaatsen.
Vanavond heb ik bij puzzlestore.nl nog 2 Wasgijpuzzels besteld, dus ik ga puzzelend 2010 uit....

2 opmerkingen:

Mieke zei

Ja puzzelen is altijd een hele leuke bezigheid en nu is het wat inder maar zo af en toe haal ik nog eens een puzzel tevoorschijn.

Meid wat vervelend dat je niet lekker in je velletje zit. Hopelijk gaat het snelweer betermet je.

Dikke kus en knuffel vanuit een wit Geldermalsen.

XX Mieke

Wil zei

Wat een leuke puzzel Gryts en dat is ook een gezellige om te doen. Het is lang geleden dat ik gepuzzeld heb.

Maar wat vervelend dat je niet lekker bent,ik hoop dat je weer gauw opgeknapt ben.

mega knuffel vanaf de Grevelingen

liefs Wil