maandag 15 november 2010

En weer een kerstkaartje klaar

Ook deze afdruk is gekleurd met de aquamarkers, gisteren een beetje uit zitten proberen welke kleuren groen het mooiste zijn voor de bladeren van bloemen.
Ik heb een kleurenkaart gemaakt die ik vond op het aquamarkers blog: http://aquapromarkers.blogspot.com/
de kleurenkaart heb ik gelamineerd en nu is het een soort palet geworden.
Het kleuren vind ik het fijnste gaan als ik eerst wat inkt op het palet doe en vanaf het palet met een penseeltje de inkt opneem en dan ga kleuren.
Bij deze afdruk heb ik eerst een randje kleur direct op het papier aangebracht en toen met de waterpenseel uitgewerkt.
Ik vind een gewoon penseeltje (een heel fijn penseeltje) ook prettig om mee te werken.
Maar het is gewoon nog even uitproberen.
Met de potloden was het eerst ook oefenen en oefenen en dat is uiteindelijk ook gelukt.

1 opmerking:

Petra zei

Deze is ook heel mooi geworden Gryts. Ik gebruik ook vaak te techniek net als jij vanaf een pallet.
Liefs Peetje