zondag 6 juni 2010

Goedemorgen allemaal

Alweer een tijdje geleden dat ik wat van me laat horen hier, maar ja soms komt het er gewoon niet van.
Ik heb wel een leuk nieuwtje te vertellen: ik ben aangenomen als oproepkracht bij Brugchelencamp in Zwaagwesteinde. Hier is een project kleinschalig wonen voor dementerenden en er is mij gevraagd om te solliciteren.
Na een procedure van brief schrijven en op gesprek komen heb ik vrijdag gehoord dat ik ben aangenomen, heel erg leuk.
In 1980 ben ik gestart met werken in het verzorgingshuis en nu mag ik weer terug komen in Het Hofje!!!
De komende week alles even regelen met het laten maken van een ID-pas, diploma's inleveren en de laatste afspraken maken.
Na bijna twee jaar te hebben genoten van mijn vrije tijd, geen werkverplichtingen enzo werd het weer tijd voor een nieuwe uitdaging en deze uitdaging ga ik met enthousiasme aan!

Verder heb ik veel gefietst, ben een dagje bij mijn vriendin Anneke in Kampen geweest, en afgelopen woensdag was Anneke in Leeuwarden en heb ik samen met haar lekker gesjopt bij de Duif.
Tussendoor zo nu en dan wat zitten freubelen.


Vandaag ga ik ook lekker aan de freubel, het weer is nu nog prachtig, maar ze voorspellen niet veel goeds voor de rest van de dag hoorde ik net.
Iedereen een hele fijne dag gewenst!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

He Gryt, Fan herte lokwinske mei dyn nije baan. Geweldich! Ik ha doe't us Heit (it doch gjin dakjes en streepkes want ik sit achter de laptop) yn de Ielannen siet in protte mei de bewenners omslein. Wat in prachtige tiid ha ik doe han. Wat in dankber berop. In protte sukses en wille mei dyn nije utdaging!
Hinke (kollega Sipke)