woensdag 10 maart 2010

Voor ik ga slapen


Nog even een kaartje plaatsen.
Ik blijf een beetje in dezelfde kleuren "hangen" geloof ik, want ik zie dat ik veel roze kaarten heb gemaakt.
Deze kaart heb ik als "opdrachtje" gemaakt, schoonmoeder is de opdrachtgeefster.
Bij haar blijven de 3-D plaatjes altijd favoriet, en ook koopt ze het liefst geborduurde kaartjes van me.
Maar het borduren staat bij mij op een heel laag pitje, dus heb ik een Magic Dot cirkeltje gemaakt, toch borduurgaren op de kaart.
Dessinpapier van Basic Grey-EVA, nestabillitie, Creatable-Marianne Design.
3-D plaatje uit een knipvellenboekje van Mireille.

Ik neem nog even een glaasje fris en duik dan lekker mijn bedje in!
Oan't moarn!!!!

3 opmerkingen:

Lia zei

Mooie kaart Gryts!
Enne niks ergs toch om in de zelfde kleur te blijven hangen.
want mooi roze is niet lelijk toch!

Geertje zei

Hij is weer mooi geworden.
Of is het zij?
Ja rose is en blijft een mooie kleur.
Dus ga maar lekker door met dit kleurtje.
Heb je de mooie stempels bij de action al gezien?
Voor maar 1,32

Groetjes Geertje,

Grytsje zei

Hoooooi Lia en Geertje!!

Dan ga ik gewoon lekker door met roze......

Jaaaa, die stempeltjes zijn helemaal super, heel toevallig kwam ik ze vorige week tegen bij de Action, ik wist niet wat ik zag toen ik het prijsje zag.
En ze stempelen prima!!!

Groetnis, Gryts