woensdag 25 november 2009

Een award gekregen van Peetje (Petra)

Aan deze award zijn wel wat regeltjes verbonden.
1-Plaats deze award op je blog.
2-Plaats een bedankje en een link naar degenen die je deze award heeft gegeven.
3-Vertel 7 dingen over jezelf die wij niet weten.
4-Geef deze award door aan 7 bloggers die het volgens jou verdienen.
5-Plaats een link naar deze 7 bloggers.
6-Laat deze 7 bloggers weten dat ze een award van je hebben gekregen.

En dan nu de 7 dingen over mij.

1- de award staat er

2-Bedankt Peetje voor deze award, je linkje staat al vanaf de start van mijn blogje.
3-Volgens mij weet niemand dat ik:
*heel graag hachee lust en stamppot boerenkool met zoete ketjap
*een enorme rommelkont ben
*20 jaar, 2 weken en 2 dagen gelukkig getrouwd ben met Sipke

*wij bij Karel onze rode je-weet-wel katerinwonen, wij zijn zijn bediendes, 24 uur per dag
*niet een hobby- of boekenwinkel voorbij kan lopen zonder er naar binnen te gaan

*"oud-tante" ben van: Binnie, Femke, Johan, Theun, Benthe, Anne en Renske

*zo een bakje kofje ga drinken met een lekkere speculaaskoek erbij...jammie

Ik weet niet aan wie ik een award zou moeten uitreiken, ik kijk vaak op blogjes van anderen, maar laat eigenlijk nooit een reactie achter.......

Geen opmerkingen: