dinsdag 27 oktober 2009

It 's a long way to

the internet.......
Vorige week woensdagmiddag liep de pc vast en als ik zeg vast dan bedoel ik ook vast!
Vrijdag kon ik met hem naar de dokter en zaterdag mocht ik hem weer ophalen, maar hoe ik ook probeerde ik kon niet on-line komen.
Weer terug naar de dokter en die was in no time on-line.
Maar hier thuis vertikte hij het echt!
Gisteren heb ik besloten een andere dokter in te schakelen en die is vandaag bij me thuis op consult geweest, en die kwam tot de ontdekking dat er met het modem iets niet in orde was.
Er is een router geplaatst en huppekee het werkt weer!
Alleen mijn Outlook Expres is nog niet in werking, maar dat zal straks ook wel weer eens in orde komen!"
Ik heb me de afgelopen week dus bezig kunnen houden met knutselen en heb een serie kerstkaarten gemaakt, die ga ik morgen scannen en plaatsen!~
Welterusten en oan't moarn!!!

Geen opmerkingen: