dinsdag 8 september 2009

Voor ik de echtelijke sponde

induik nog eventjes een paar woordjes tikken.
De maandag is weer omgevlogen, en eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan.
Ja, de vuilcontainer van de oude overbuurtjes even op de plaats gezet, natuurlijk moet ik dan wel even binnen komen voor een praatje (en dan is een half uur ook zo voorbij, maar ach het zijn lieverds dus ik doe het graag), een paar hortensia's voor haar geknipt zodat ze op schaal kunnen drogen.
Weer thuis nog een bakje kofje gedronken, mijn vriendin Anneke even gebelt, zij is vorige week oma geworden van een kleindochter, dus haar even gefeliciteerd!
Een hapje eten, de afwasmasjien vullen en aanzetten.....
De stofzuiger even door de benedenverdieping laten werken.
Toen kwam andere buuf.....kofje drinken, kletsen. kofje drinken...kletsen.
Krant lezen.
Afwasmasjiene weer leeg gemaakt.
Eten bereiden.......
Nou.........als ik alles hierboven zo lees dan heb ik het eigenlijk best wel "druk" gehad....hihihhihihi.
Maar ik ga nu de boel afsluiten en dan lekker naar bedje toe.
Oa'n't moarn!!!!

Geen opmerkingen: