woensdag 2 september 2009

Vandaag ben ik heerlijk


aan de freubel geweest, en een kerstkaartje gemaakt.
De stempel is een Magnolia, vorig jaar al gekocht en nog nooit gebruikt.
Zelf vind ik Magnolia's erg leuk, maar anderen vinden ze vreselijk omdat ze geen mondjes hebben en wel vleugeltjes.
Eerlijk gezegd hou ik ook niet van de vleugeltjes dus als ze duidelijk in beeld zijn en de afbeelding is niet geschikt om uit te knippen, dan koop ik zo'n stempel niet.
Maar het verhaal over de mondjes vind ik wel weer erg leuk:
"een Magnolia heeft geen mondje omdat ze spreken met hun hartje".

Het designpapier is van: BoBunny-a gift of love
De label is een shapeabilitie van Spellbinders, de tekst heb ik er op geprint.
De bloemetjes komen uit de grote bloemendoos, geen idee wat het merk daarvan is.
De afbeelding heb ik gekleurd met Derwent Coloursoft potloden.


2 opmerkingen:

Klaske v.d Bij zei

Wauwie...wat een leuk kaartje heb je gemaakt

Groetjes Klaske

Petra zei

wat een schatje is het weer geworden famke.

liefs peetje