zaterdag 19 september 2009

Nog even bloggen

wat vliegen de dagen voorbij....
Vandaag een echte vrijdag-dag, met boodschappen en van die vrijdag dingen, die ik niet uit kan leggen, maar die bij mijn vrijdagen horen.
Vanavond zijn Sipke en ik even naar Dokkum geweest waar we de accesoires voor ons nieuwe toilet hebben aangeschaft en ook niet onbelangrijk: een lekker groot kussen voor op de bank, om lekker tegen aan te hangen, of ook niet onaardig: je hoofd er op neer te vleien, een lekker fleecedekentje EN kat over je heen en dan even een uurtje dutten, soezen.......ZALIG.
We waren NET thuis toen we visite kregen van mijn zus en zwager: gezellig!!!
Lekker koffie gedronken, de familie dingen even doorgenomen en veel lekker luchtig gekletst.
Ik zit hier nu heel erg te geeuwen, misschien komt dat ook wel van het verhaaltje over het kussen, de kat en het fleece dekentje.......maar ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken.

Geen opmerkingen: