vrijdag 28 augustus 2009

Een jaar later

en ik ga nu echt proberen om regelmatig te bloggen, echt waar!!!
Wat is er allemaal gebeurt hier het afgelopen jaar??
Dan moet ik even nadenken:
september 2008: gestopt met werken, en daar heb ik nog geen spijt van gehad!
In december een vervelend ongeluk gehad met een grote wond op mijn been als resultaat, en een herstelperiode van bijna 4 maanden!
En verder kan ik eigenlijk niet iets "schokkends" bedenken.
Heb lekker kaarten gemaakt, veeeeeeeeeeeeeeeeel gesjopt dus veeeeeeeeel materialen aangeschaft waar ik dan weer veeeeeeeeeeeeel te weinig mee doe.
Morgen heeft Sipke een afspraak in Abbenbroek en een boodschap te doen in Rotterdam, ik heb even op de kaart gekeken en hij zet mij af in Spijkenisse waar een leuke scrapwinkel schijnt te zijn, dus daar ga ik lekker even rondkijken en misschien weer veeeeeeel te veeeeeeeeel aanschaffen.....
Een reisverslag volgt na morgen!!!!

2 opmerkingen:

Petra zei

OOOOOOOOOOOOOOOO Gryts,
Ga je het wel netjes houden. Niet te veel kopen hoor LOL

Liefs Petra

Grytsje zei

jaaaaa, ik probeer altijd de reisjes van Sipke voor mezelf heeel leuk te maken, zodat we het beiden leuk hebben!!
En in een andere stad vind ik het leuk om alleen rond te dolen......hihihhi
Vooral als die stad een hobbywinkel heeft!!!!

leafs, Gryts