zondag 3 augustus 2008

Goedenacht

even een snel berichtje!
Afgelopen woensdag en donderdag zijn we Sipke en ik er lekker op uit geweest, veel aankopen gedaan.......waaronder een SUPER aankoop!!!
Verder is de pc vrijdag naar de pc dokter geweest, want er moest nieuwe voeding in.......geloof ik, door de warmte had de pc het begeven.
Hij heeft er gelijk ook extra geheugen ingezet, en nu maar hopen dat hij weer een hele poos meegaat.
Volgende week moet Sipke nog een paar dagen werken en daarna hopen we echt samen nog een paar weken vakantie te kunnen vieren, want zoals het de afgelopen 3 weken was(hij heeft steeds gewerkt, overigens in goed overleg) voelde het voor mij niet echt als vakantie.
Met mijn werk is het ook geregeld dus dit jaar heb ik een superdesuperlange vakantie!!!!

Ik ga nog wat drinken en dan duik ik lekker mijn bedje in, het regent hier momenteel.........

Geen opmerkingen: